هتل ایران بهتره یا هتل داریوش؟
نوشته شده توسط : elham

هتل ایران بهتره یا هتل داریوش؟

هتل ایران تور کیش 94 جزء هتل های 5 ستاره است و در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل تنها هتل جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده می باشد. زیربنای هتل 5000 متر مربع است. ساخت هتل ایران هشت سال طول کشیده و از معماری و طراحی بسیار زیبایی برای میهمانان تور کیش 94 برخوردار است. این هتل هفت طبقه از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است. از امکانات هتل می توان از سالن بدنسازی، اینترنت وایرلس، سالن کنفرانس، استخر، سونا، جکوزی و ... نام برد.

هتل داریوش تور کیش نیز جزء هتل های 5 ستاره جزیره کیش است. وسعت این هتل صد و بیست و یک هزار و سیصد و سی متر می باشد. طراحی و معماری این هتل با الگو از تخت جمشید و فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران انجام شده است. این هتل در میدان داریوش کیش واقع شده است. از امکانات این هتل برای میهمانان تور کیش 94 می توان به اتاق بیلیارد، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . نمای بیرونی


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . اتاق هتل


 

برای آگاهي از كم و كيف سرويس دهي هتل شایان ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل ایران كيش و همچنين برای آگاهي از كم و كيف سرويس دهي هتل شایگان ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل داریوش كيش بازديد نمایید.

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش . نمای بیرونی هتل


 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش . اتاق هتل


 مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران بهتره یا هتل داریوش؟,نظرات درباره هتل داریوش کیش,کیفیت هتل ایران کیش,موقعیت هتل داریوش کیش,آدرس هتل ایران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: